Työsuojeluvaalit ja valinnoista ilmoittaminen

Työsuojeluvaalit pidetään työpaikoilla 1.11.–31.12.2023. Tehdyistä valinnoista ilmoitetaan LH-asiointipalvelun kautta. Linkki palveluun kirjautumiseen löytyy myös liiton verkkosivujen etusivulta.

Palveluun tunnistaudutaan henkilökohtaisia pankkitunnuksia tai mobiilivarmennetta käyttäen ja ilmoituksen valinnoista voi tehdä Teollisuusliiton jäsen.

Tarkkuutta yhteystietojen kanssa

Työsuojeluvaltuutettujen ilmoituslomakkeessa ilmoitetaan valittujen työsuojeluvaltuutettujen ja työnantajan edustajan nimi, sähköposti ja matkapuhelinnumero. Olethan tarkkana tietojen kanssa, koska sähköinen allekirjoituspyyntö lähetetään työsuojeluvaltuutetuille ja työnantajan edustajalle allekirjoitettavaksi sähköisesti Visma Signin kautta. Mikäli tiedot ovat virheellisiä, allekirjoituspyyntö ei mene perille.

Ilmoituksen tekijä saa sähköpostin Visma Signista, kun kaikki ovat allekirjoittaneet lomakkeen. Tämän jälkeen työsuojeluhenkilöt tallennetaan Teollisuusliiton luottamushenkilörekisteriin.

Ammattiosaston toimihenkilöilmoitus ja käyttöoikeudet jäsenrekisteriin

Ammattiosastojen syyskokoukset pidetään 1.10.–31.12. Ammattiosasto ilmoittaa syyskokouksessa valitut toimihenkilöt ja jäsenrekisterikäyttäjät LH-asiointipalvelun kautta. Ilmoituksen voi tehdä ammattiosaston nimenkirjoittaja eli puheenjohtaja, varapuheenjohtaja tai sihteeri. Ammattiosaston toimihenkilöilmoitusta ei tarvitse allekirjoittaa sähköisesti.

Apua ongelmatilanteissa

Lomakkeiden täyttämiseen liittyvissä kysymyksissä ja ongelmatilanteissa voit ottaa yhteyttä: [email protected] tai jättää soittopyynnön takaisinsoittopalveluun 0800 414 778.