Onnea stipendin saajille!

Teollisuusliiton juhlavaltuusto päätti keväällä 2019 vuosittaisesta 120 kappaleen stipendijaosta Teollisuusliiton opiskelijajäsenille. Stipendin ensimmäinen hakukierros järjestettiin syksyllä 2019.

Stipenditoimikunnan esityksestä stipendi päätettiin syksyllä 2023 myöntää 69 hakijalle. Tällä hakukierroksella stipendeistä 10 kpl tarjoaa vakuutusyhtiö Turva. Stipendihakemuksia tuli määräaikaan 30.11.2023 mennessä 473 kappaletta. Stipendin suuruus on 500 euroa.

Arvioinnissa otettiin huomioon:

– Teollisuusliiton alueet ja sektorit sekä ammatillisen järjestäytymisen edistäminen nuorten keskuudessa

– oman alan ammatillisen arvostuksen edistäminen

– yhteishengen parantamiseen ja ylläpitämiseen vaikuttanut toiminta

– muulla tavoin järjestäytymisen, yhteiskunnallisen vaikuttamisen tai ammattiyhdistysliikkeen toiminnan edistäminen.

Teollisuusliitto onnittelee stipendinsaajia ja toivottaa kaikille opiskelijajäsenille menestystä opintoihin sekä työelämään siirtymiseen! Stipendiä voi hakea seuraavan kerran keväällä 2024.

Teollisuusliitto on tuki ja turva työelämässä.  Opiskeluiden päätyttyä opiskelijajäsen voi liittyä varsinaiseksi jäseneksi täällä.

Lue lisää Teollisuusliiton stipendistä.