Hae Teollisuusliiton jäsenhintaisia talvi- ja kevätlomia

Teollisuusliiton omistamat viikko-osakkeet viikoille 1–22/2025 ovat jäsenten haettavissa 12.9.2024 alkaen. Liitolla on tasokkaita viikko-osakkeita Hannunkivessä, Himoksella, Kalajoella, Katinkullassa, Kuusamon Tropiikissa, Levillä, Naantalissa, Punkaharjulla, Pyhäniemessä, Rukalla, Saimaan Rauhassa, Sallassa, Tampereen Kehräämössä, Ylläksellä, Vierumäellä ja Ängesholmissa.

Lähetä hakemuksesi viimeistään 10.10.2024. Jäsenhintaiset lomat arvotaan kaikkien hakijoiden kesken 15.10.2024. Arvonnan tuloksista ilmoitetaan heti arvonnan jälkeen. Arvontojen jälkeen varaamatta jääneet loma-ajankohdat tulevat sivustoille varattaviksi 22.10.2024 kello 10. Lisätietoja haettavista kohteista, hinnoista ja hakemisesta löydät Holiday Clubin yrityspalvelun verkkosivuilta. Kirjaudu ensin sivulle yhteisellä käyttäjätunnuksella teollisuusliitto ja salasanalla teollisuusloma. Hakemusta varten tulee lisäksi rekisteröityä/kirjautua omalla jäsennumerollasi, lisätietoja löydät sivuilta.

Holiday Club Yrityspalvelu, puh. 0300 870 903 arkisin kello 9–15, [email protected]