Teollisuusliitto siirtyy kokonaan mobiilijäsenkortin käyttöön – jäsenedut säilyvät

Teollisuusliitto siirtyy vuoden 2025 alusta lähtien kokonaan mobiilijäsenkortin käyttöön eikä muovista jäsenkorttia ole enää mahdollista tilata. Muutos ei vaikuta Teollisuusliiton jäsenetuihin, vaan ne säilyvät ennallaan.

Muutos tehdään ympäristösyistä ja koska muovisten jäsenkorttien kysyntä on vuosi vuodelta vähentynyt.

Kaikki jäsenedut ja ohjeet niiden käyttöön löytyvät mobiilikortista, eikä etujen hyödyntäminen edellytä muovista jäsenkorttia. Löydät jäsenedut kootusti myös täältä.

Lataa mobiilikortti, voita palkinto

Jos sinulla ei vielä ole käytössäsi mobiilikorttia, löydät ohjeet sen käyttöönottoon täältä.

Arvomme 20 kappaletta ruokatermospulloja kaikkien niiden kesken, jotka ovat ladanneet mobiilikortin viimeistään 31.12.2024 ja ilmoittautuvat mukaan arvontaan mobiilikortissa. Voit ilmoittautua mukaan mobiilikortin valikosta kohdasta Arvonta.