Luottamushenkilö – hae mukaan työnohjaukseen!

Teollisuusliiton luottamushenkilöilleen tarjoama työnohjaus käynnistyy jälleen marraskuussa seitsemällä paikkakunnalla sekä Teamsissa. Tapaamiskertoja tulee noin kymmenen. Työnohjaus alkaa siis loppusyksyn aikana ja päättyy toukokuussa kaikkien ryhmien yhteiseen Voimavara-viikonloppuun.

Osallistuminen työnohjaukseen sekä päätösviikonloppuun on maksutonta. Lisäksi liitto korvaa kohtuulliset matkakustannukset. Työnohjaukset järjestetään arki-iltaisin keskeisillä sijainneilla, joihin on helppo tulla. Yksi työnohjaus kestää ryhmän koosta riippuen 1,5–2 tuntia.

Työnohjaus edellyttää sitoutumista. Ryhmän kokoonpano ei muutu kesken ohjausprosessin, joten varaathan paikkasi vain, jos osallistut prosessin alusta sen loppuun saakka. Yksittäisiä poissaoloja tietysti voi tulla, mutta lähtökohtaisesti edellytämme sitoutumista. Voit jatkaa ryhmässä, vaikka luottamustehtäväsi päättyisikin vuoden lopussa kesken työnohjausprosessin. Tässä tapauksessa ainoa edellytys työnohjauksen jatkamiselle on Teollisuusliiton jäsenyys.

Ennen työnohjauksen alkua järjestetään Teamsissa kaksi infotilaisuutta, joissa kerrotaan, mistä työnohjauksessa on kyse. Ilmoittautumisen yhteydessä voit valita itsellesi sopivan ajankohdan osallistua infotilaisuuteen. Vielä infon jälkeen voit harkita, onko tämä sinulle sopiva ajankohta osallistua ohjaukseen.

Infotilaisuudet pidetään Teamsissa keskiviikkona 17.10. ja tiistaina 29.10. kello 17.

Lisätietoja antavat Tanja Mettovaara, [email protected], 050 303 9280 ja Vesa Kotaviita, [email protected], 0400 460 669. Ota yhteyttä, jos vähänkin mietityttää olisiko työnohjaus sinun juttusi!

Työnohjausryhmät kokoontuvat seuraavilla paikkakunnilla:

• Helsinki
  • Tampere
  • Turku
  • Joensuu
  • Kouvola
  • Kokkola (kaksikielinen ohjaaja)
  • Oulu
  • kaksi etäryhmää, suomenkielinen ja ruotsinkielinen.

Valitse ilmoittautuessasi, minkä paikkakunnan ryhmään haluat osallistua. Ilmoittaudu tästä.