Kulttuuriviikonloppu rauhan puolesta 12.–13.10. Murikassa

Teollisuusliiton Kulttuuriviikonloppu järjestetään 12.–13.10.2024 Murikassa.

Viikonloppua vietetään Ukrainan ja rauhan teemalla. Ohjelmaan sisältyvät myös liiton ajankohtaisten asioiden katsaus, uudistuneen Hermes-sovelluksen esittely sekä alustuksia rauhankasvatuksesta, konfliktinratkaisusta ja lähestyvistä kuntavaleista. Viikonlopun aikana järjestetään myös kantaaottavan taiteen kukka- ja pinssipajat sekä ukrainalainen illanvietto, mihin toivomme teeman mukaista pukeutumista.

Kulttuuriviikonloppu on ensisijaisesti työmarkkinoiden käytettävissä oleville jäsenille suunnattu tilaisuus. Liitto maksaa osallistujien majoituksen ja ruokailut Murikassa sekä matkat julkisen liikenteen taksojen mukaan.

Mukaan mahtuu 80 osallistujaa ja yhdestä ammattiosastosta voi osallistua 2–4 henkilöä.

Paikat täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä. Sitova ilmoittautuminen aukeaa 14.8.2024.

Ilmoittaudu viimeistään 26.9. mennessä