Hyödynnä Ikaalinen Spa & Resortin jäsenetukampanja

Teollisuusliiton jäsenenä saat Ikaalinen Spa & Resortin majoituksista 50 % alennusta päivän hinnasta 1.9.–31.10.2024.

Hyödynnä erikoistarjous syys–lokakuussa ja lomaile Resortilla huippuhintaan. Saat Superior, WoW, Economy, AuroraHut tai Lakeside Suite -huoneen 50 % alennuksella Ikaalinen Spa & Resort -verkkokaupasta, kun käytät varatessasi alennuskoodia, jonka löydät mobiilijäsenkortista. Tarjoushintaisia Lakeside Suiteja on tarjolla rajoitettu määrä.

Ohjeet liiton mobiilikortin lataamisen löydät tästä

Kaikkiin majoituksiin sisältyy lisäksi aamiainen sekä kylpylän ja kuntosalin vapaa käyttö.

Varaukset suoraan verkkokaupasta ikaalinenspa.fi. Tarjous koskee vain uusia varauksia, ei voida yhdistää muihin tarjouksiin, rajoitettu saatavuus. Voimassa majoituksiin 1.9.–31.10.2024 välillä niin kauan kuin huoneita riittää. Majoitus maksetaan varatessa, ei peruutus- tai vaihto-oikeutta. Tapahtumaliput myydään erikseen. Lisävuoteet normaalihinnalla.

Osoite: Ikaalinen Spa & Resort, Huvilatie 2, 39500 Ikaalinen

Teollisuusliiton jäsenenä voit majoittua jäsenetuhintaan myös kampanja-ajan jälkeen. Lue lisää.