Teollisuusliiton jäsenpaneeli kiinnosti: 4 477 jäsentä!

Syyskuussa koostettiin uusi jäsenpaneeli. Mukaan ilmoittautui ennätykselliset 4 477 vapaaehtoista teollisuusliittolaista. Tämä on mainio uutinen, sillä näin entistä useampi saa äänensä kuuluviin ja paneeli edustaa jäsenistöä entistäkin moniäänisemmin.

Teollisuusliiton uusi jäsenpaneeli on ennätyssuuri.

Uudessa vuoden 2024–2025 paneelissa joka neljännellä on luottamustehtäviä. Paneelissa on miesenemmistö (78 %) ja panelistien iän keskiarvo on 49 vuotta.

Teollisuusliiton jäsenpaneelikyselyissä jäsenet pääsevät kertomaan työelämään, yhteiskunnallisiin asioihin ja moneen muuhun liiton toimintaan liittyvään asiaan kantansa.

Ilmoittautumisen yhteydessä toteutettu ensimmäinen kysely koski muun muassa valmiutta työtaisteluihin ja suhtautumista tesseihin. Kyselytuloksia hyödynnetään Teollisuusliiton päätöksenteossa ja palvelujen parantamisessa.

Lue lisää Teollisuusliiton jäsenpaneelista.

Lisätietoja: