Ammattiosastojen toimihenkilöilmoitukset luottamushenkilöiden asiointipalvelussa

Ammattiosaston järjestäytymiskokouksen jälkeen on osaston tehtävä liittoon kaksi ilmoitusta Luottamushenkilöiden asiointipalvelun kautta:

1. Ilmoitus ammattiosaston toimihenkilöistä
  2. Ilmoitus ammattiosaston jäsenrekisterikäyttäjistä.

Toimihenkilöilmoituksen voi tehdä nykyinen, liiton rekisteriin merkitty, luottamustoimessa oleva ammattiosaston puheenjohtaja, varapuheenjohtaja tai sihteeri.

Pääset asiointipalvelun etusivulle Teollisuusliiton verkkosivujen yläpalkista painikkeesta ”Luottamushenkilöiden asiointi”.

Kun olet kirjautunut asiointipalveluun, löydät täytettävät ilmoitukset kohdasta Lomakkeet.

Vinkki toimihenkilöilmoituksen sujuvaan täyttöön

Pyydä ennen toimihenkilöilmoituksen täyttämistä, että jokainen valittu hallituksen jäsen tai toimihenkilö itse tarkastaa yhteystietonsa eAsioinnin kautta.

Vaihtoehtoisesti myös ammattiosaston jäsenrekisterikäyttäjä voi tarkastaa tai täydentää valittujen toimihenkilöiden yhteystiedot kirjautumalla eAsioinnin kautta ammattiosaston jäsenrekisteriin (eHallinta).

Tarvitset toimihenkilöilmoituksen täyttämiseen valittujen henkilöiden osalta seuraavat tiedot:

• Jäsennumero tai syntymäaika
  • Sukunimi ja etunimet
  • Muita yhteystietoja ei tarvitse täyttää, jos tiedot on tarkastettu etukäteen.

Ammattiosaston jäsenrekisterikäyttäjien ilmoitukseen tarvitset puolestaan seuraavat tiedot:

• Jäsennumero tai syntymäaika
  • Sukunimi ja etunimet
  • Matkapuhelin kotiin
  • Sähköposti, johon lähetetään liiton posti

Jokainen jäsenrekisterikäyttäjäksi ilmoitettu henkilö saa kutsun allekirjoittaa lomake sähköisesti Visma Sign -järjestelmän kautta.

Allekirjoituslinkki tulee lomakkeessa ilmoitettuun rekisterikäyttäjän sähköpostiin ja allekirjoituskoodi matkapuhelimeen.

Ole siis erityisen tarkka, että kaikki puhelinnumerot ja sähköpostit on kirjoitettu täsmällisesti.

Jos huomaat lähettämissäsi tiedoissa virheitä, ole yhteydessä aluekeskukseen kyseisen keskuksen aluetoiminnan sihteeriin, joka voi avustaa asian oikaisemisessa.