Ammattiosaston oma lahjapuoti

Palkitsemis- ja muistamislahjat hoituvat jatkossa helposti, kun teollisuusliittolaisten verkkokauppaan Soppiin avautuu lahjapuoti ammattiosastoille. Ammattiosastojen lahjapuoti kattaa täysin uuden, oman ja vaihtuvan valikoiman kestävästi valmistettuja lahjatavaroita sekä korttipohjan.

Ammattiosaston lahjapuotiin pääsee omilla tunnuksilla kirjautumalla. Jos osastolla ei vielä ole tunnuksia, ne voi tilata Jenni Hekkalalta osoitteesta [email protected].

Sekä lahja- sekä korttivalinnat voi tehdä verkossa vaivattomasti esimerkiksi ammattiosaston kokouksessa. Tilauksen yhteydessä järjestelmään aukeaa ikkuna, johon lahjojen saajien yhteystiedot voi jättää. Muistamisten toimituksesta vastaanottajille huolehtii Teollisuusliiton kumppani Innoflame.

Tutustu ammattiosastojen lahjapuotiin! Sivusto vaatii kirjautumisen.